vineri, 25 septembrie 2009

Un week-end care il vreau frumos!

Mai este putin de tot si plec spre un loc unde mereu voi reveni cu mare dreag, un loc unde mereu o sa pasesc cu grija si cu drag sa nu trezesc trecutul.

Am facut bagajul, am pus si ceva surprize pe acolo ca ma duc sa vizitez o casa nou nouta  in haine dar veche in ani...si draga si un crang al bucuriilor mele.

O sa stau frumos pe o banca si o sa imi aprind o tigara....o sa iau cana cu must si o sa iau putina spuma sa gust ca apoi sa gust cu mare drag din mustul proaspat si cald de la "sdrobitor" ( - in moldova asa se numeste "aparatu`" ala cu care se zdrobesc strugurii). O sa privesc la o gradina cu crizanteme si dalii, o sa ma joc cu Milli...mai intai voi face cunostinta cu ea si sper sa nu ma muste....o sa manac probabil gogosi si o sa beau apa deizvor, rece, rece1 o sa ma uit prin gradinile din imprejurimi si poate, asa, de dragul copilariei o sa escaladez un gard sa fur un mar sau o pruna....( daca or mai fi), o sa merg poate la tanti Marcica sa ii cer o cana de lapte abia muls de la vaca cu spuma cu tot si o sa il beau, o sa merg sa imi tai o ceapa cu branzica si cu mamaliguta rece si o bucata de slanina....o sa iau scooterul celui mai batran scuterist si o sa ma sparg putin in figuri pe ulitele satului...o sa ma alint si o sa ma prostesc fara sa imi pese ......

Gata, deja salivez, am plecat!

Niciun comentariu:

RIP Maria

 Prima dată, am vorbit cu Maria virtual, pe blogul meu. Incepuse să mă  urmărească, după ce, un prieten comun, i-a spus despre mine și că ur...