joi, 10 septembrie 2009

Iluzii, vanzari de suflet, dorinte inecate

        Am incercat sa gandesc zilele astea egoist si mi-a iesit...zilele astea m-am rasfatat....am stat si am spus ce vreau, am adormit cu povesti spuse soptit, am alergat in bratele dragi mie, am dormit in acele brate si am vorbit...si am papat asa...ca acasa...m-am jucat cu bebe mic si am dormit fara sa ma streseze cineva....e drept ca unele ganduri si persoane nu le-am putut scoate din minte....dar a fost frumos....

      Zilele astea am tras linie peste anumite etape si vise care cred ca le visam in inconstienta mea..ma minteam singura si asteptam sa se intample..acum am decis sa nu ma mai obosesc cu asa ceva, am decis sa nu mai cred cand cineva imi spune ca are aceleasi gusturi cu mine...ca isi doresc aceleasi lucruri...Nu exista asa ceva!!! Ceea ce imi doresc eu imi doresc eu si ceea ce imi place mie imi place numai  mie si in forma aia numai eu le stiu. Mi-ar fi placut acum sa postez de cat de frumos e sa iubesti..si sa tin sirul posturilor optimiste dar nu  se poate...unii aleg sa "joace" diferit si nu pot sa dau cartonas galben dar il pot oferi pe cel rosu si din terenul numit "Viata Simonei" vor iesi cativa jucatori..chiar si varfurile de atac daca merita.
   Zilele astea am realizat ca trebuie sa tin langa mine oamenii carora le pasa de mine, zilele astea am realizat ca daca voi fi intr-o zi intr-un cabinet si mi se spune ca in 6 luni plec intr-o calatorie definitiva..in aceste 6 luni m-as bucura de cei ce ma iubesc cu adevarat, de cei care ii simt langa mine si mai ales de cei care ma stiu asa cum sunt si nu ma ridica pe piedestal ca sa obtina ceva. Mi-am gasit prieteni de baza si de data asta stiu sigur ca nu ma vor trada pentru ca sunt prietenii vechi..prietenii care mereu au fost acolo mai vizibil sau nu...care m-au lasat in nebunia mea...si inca 4 persoane noi intrate dar care sunt atat de inocenti si atat de sinceri incat te uimesc...ca iti arata ca se mai poate...
  Nu vreau sa ajung la acel deadline, nu imi doresc sa mi se spuna ca trenul meu va deraia intr-un timp anume deoarece mai am de lucrat la gara mea...mai sunt oameni care ii vreau in preajma mea, vreau sa mai rad cu sufletul nestingherit, vreau sa mai vad un rasarit de soare, vreau sa mai ating delfini, sa mai gasesc oameni si sa ii ajut, sa mai pot spune : viata e frumoasa....stiu ca nu voi mai iubi...sau sper sa nu fie adevarat...stiu ca nu voi mai lasa pe nimeni sa ma amageasca ca apoi sa ma loveasca...si mai stiu ca vreau sa traiesc si sa ma bucur de ce am...!
   AM facut unele promisiuni si le voi incalca....si nu pentru ca imi doresc asta ci pentru ca trebuie sa fiu egoista si sa ma gandesc la mine....vorba cuiva...uneori mai trebuie sa calci pe oameni ca sa iti fie bine..si da..probabil cam asta voi face..dar pentru mine trebuie sa fac asta.

   O sa cumbar boabe pentru Haralambie si o sa privesc un apus de soare in lacul Ioanei, o sa ridic un zmeu cu Andrei, o sa cumpar o stea cu numele meu sa fie acolo si o sa spun despre fiecare ce parere am aici pe blog...Zilnic cate 3 persoane din viata mea dragi sau nu......voi face 30 de ani....mai mult de un sfert de secol...si ...totusi atat de putin ca sa inchid stagiunea....

4 comentarii:

Ionouka spunea...

Aaah ce-mi place sa citesc rezolutii d-astea! Bravo, si la mai multe!

SCHUMI spunea...

Cred ca faptul ca nu mai imi descalcesc parul imi lasa creierul sa gandeasca mai bine :)

Danut spunea...

Uneori Shumi un deadline de asta te ridica si te face alt om. Pot sa spun ca sunt mandru de tine? Se pare ca ti-a folosit la ceva zilele astea de nebuna!

SCHUMI spunea...

...Nu, nu inca! Mai ai rabdare...pregateste totusi pliciul....mi-e frica si..mi-e teama...si sunt atat de mica in nebunia asta..si uneori atat de natanga si prostuta...

RIP Maria

 Prima dată, am vorbit cu Maria virtual, pe blogul meu. Incepuse să mă  urmărească, după ce, un prieten comun, i-a spus despre mine și că ur...