vineri, 11 septembrie 2009

Off..la naiba!

   M-am apucat de injurat! Dar inainte de injuraturi m-am apucat de montat rafturile cumparate din Ikea, ca deh..imbrac haine noi in camera..si tot sucind cu surubelnita, fixand chestiile alea numite rafturi, cred...am facut besica la deget..dar nu am observat...si apoi s-a rupt besicuta si ustura ca naiba....si da-i un sir de injuraturi..aruncat surubelnitele..ca aveam mai multe si m-am asezat pe marginea patului.....
   Ce naiba bre? Chiar nu poci sa montez niscaiva rafturi? Am montat prize, am dat gauri cu bornmasina ca sa imi pun suportul de tv si draperiile, am mutat ditamai patul dublu si am carat mobila si nu pot insuruba niste porcarii de surubele? Imi aduc aminte ca in generala aveam la banca un surub slab:)) si ma jucam cu el, in special la lucrari, ma ajuta sa gandesc:)) si colegul meu de banca la un moment dat se ridica in picioare si spune: "Domnule profesor, Simona se joaca cu surubul" la care eu " Da ca mah, e surubul tau?" fara sa imi dau seama...si intr-o fractiune de secunda toata clasa radea si eu ma uitam la surubul meu..
   Da..frumoasa amintire dar...mie cine naiba imi insurubeaza acum chestiile astea mici, argintii? Ca pe mine ma doare degetul...lucrurile mele stau claie peste gramada in dressing.....
  Cine se ofera voluntar? Ofer o limonada si peste la cuptor cu legume!
  Ca sa stiti despre ce e vorba va arat cum arata acum:)

2 comentarii:

Anonim spunea...

incearca cu o surubelnita electrica si ai scapat de griji. e ieftina (40-60 roni). sa nu uiti sa ne arati cu a iesit, succes.G

SCHUMI spunea...

Neah, sa investesc doar ptr cca 5 minute? Lasa, nu ma las batuta asa usor. Voi incerca again maine..mai cu calm:)

Când îți înveți lecția,

 SIMONA,  NU MAI ÎNCERCI SĂ FII OM CU CINE NU MERITĂ! NU MAI SPERI CA OAMENII SE SCHIMBĂ! NU TE AȘTEPȚI CA TOȚI SĂ GÂNDEASCĂ ASEMENI ȚIE! NU...