miercuri, 16 septembrie 2009

Joaca

Stau in dormitor, intinsa si privind nici eu nu stiu unde.Sunt aproape adormita si chiar daca refuz asta imaginile tale imi trec in slide-uri prin fata ochilor...imi aduc amine primul slide pe care l-am facut pentru cineva a fost cel facut tie.. Incerc, cumva sa le ating, sa fac parte din acele bucati dragi mie. ...Oh..aici te tineam strans in brate si iti spuneam ca vom reusi...aici ma jucam in parul tau...aici eram fericita, vezi? zambeam....Dar tu...te jucai!
  Te-ai jucat, bine spus. Mi s-a spus, chiar obsesiv ca asta faci, ca esti un jucator, iti joci cartea si treci mai departe..te-ai jucat si te joci  cu dragostea dar nu realizezi capractic te joci cu tine si cand te va tranti atunci nimeni nu va mai avea indurare...Imi aduc aminte prima noapte de dragoste...aveam fiecare amprenta lui pe corpul celuilalt Incerc sa trec peste toate aceste valuri de amintiri. Masinile de afara fac un zgomot puternic, s-au gandit ei sa mai lucreze puti..iti aduci aminte? Si in lunile noastre erau pe aici...Mi-am adus aminte cand ne priveam si simteam ca..ca..ne iubim..dar tu de fapt te jucai cu mine....sau mai bine spus cu tine...nu ai un vis al tau? Nu cred ca ai ...ai fii mai respnsabil, ai stii ce decizii sa iei fara sa lovesti oamenii atat de dur, fara sa calci pe toti care tin la tine..Unele vise sunt facute sa aibe sfarsit..ironia unui vis terminat cu ochii in soare..visul meu erai tu...dar ai fugit asemeni viselor din noapte alungate de dimineata ..doar ca tu ai fost alungat de altceva...Am incetat sa mai visez, nu mai vreau vise in viata mea...si azi noapte am visat si m-am trezit tipand...probail si de la faptul ca am adormit plangand si certandu-ma cu viata asta ..am plans pentru mine pentru ca am crezut in cine nu trebuia, pentru ca am sperat si ma rugam de aceasta data sa fie altfel....imi doream atat de mult sa nu fii la fel......imi doream atat de mult sa imi demonstrezi tu ca se poate...."te iubesc"....doua cuvinte pe care nu mai vreau sa le rostesc si daca cineva va mai indrazni sa mi le sopteasca cred ca  il lovesc direct....cum poti sa spui "te iubesc" si sa nu simti...cum poti sa joci un dartz cu sufletele celor din jurul tau, sa minti, sa te ascunzi ...care e premiul cel mare? care e potul pe care il primesti?
  Am rabufnit si simt ca toate durerile lumii sunt in sufletul meu..vreau sa il curat de tine...dar nu pot...esti prins acolo si ...doare...doare  o alte speranta franta, un alt vis ucis, o emotie de copil furata, un zbor de sentimente frant....si totusi de ce mi se pare ca mi se intampla astea ca sa platesc pentru cine pacatele? 
 Iti mai amintesti cand imi spuneai ca sunt deosebita? Stii? Ai dreptate, sunt deosebita pentru ca inca mai cred in oameni buni, sunt deosebita pentru ca , in ciuda loviturilor primite, am avut puterea sa iti vorbesc, sa iti fiu alaturi cand ai avut nevoie...sa incerc sa te ridic si sa iti spun " Am incredere in tine"...sunt deosebita pentru ca nu am mers pe drumul razbunarii, sa te lovesc, sa te acuz....sunt deosebita pentru ca  stiu ca nu vei mai gasi pe cineva ca mine...sunt deosebita pentru ca fara sa iti dai seama  ai lovit singura persoana care iti spunea sincer ce gandeste, chiar daca te loveau cuvintele...si mai ales singura persoana care si-a pus sufletul in palmele tale si tu ai calcat in el...dar culmea..nu te-ai multumit sa treci o data..ai mai venit inapoi si apoi ai trecut iar..dar asta e...
   O sa ridic ochii si o sa privesc soarele, chiar daca o sa fie greu..dar trebuie sa reusesc!.

6 comentarii:

Anonim spunea...

In sfarsit o atitudine pe care o asteptam. Intre timp, cu ochii la soare mai scapa ochiul si in jurul tau..s-ar putea ca ceea ce cauti sa fie mai aproape decat crezi!

L.

SCHUMI spunea...

L draga...nu mai vreau, pentru moment am decis sa las agatata iubirea in cui si sa vad de alte lucruri: prieteni, munte, soare, plimbari. Cicatricea este adanca si nu vreau sa o acopar cu plasturi...

Danut spunea...

In momente ca acestea e greu...cand mintea iti zboara la trecut....
Hai sa jucam sotron....vrei?

SCHUMI spunea...

Nu vreau sotron....mai degraba un maraton...si sa alerg...sa alerg.....

Anonim spunea...

El citeste postul? As fi vrut sa citesc aici o scuza, o parere de rau..sau un iarta-ma; si cand imi aduc aminte ca la toate posturile raspundea! Da, m-am convins!

SCHUMI spunea...

....unele cuvinte sunt mai greu de spus!

RIP Maria

 Prima dată, am vorbit cu Maria virtual, pe blogul meu. Incepuse să mă  urmărească, după ce, un prieten comun, i-a spus despre mine și că ur...