vineri, 4 septembrie 2009

ON AIR AT RADIO DEEA



Ehe, ce bine te simti cand faci ceva ce nu ai mai facut de ceva ani si momentul revenirii te duce in spate...in timp si retraiesti din nou varsta de 19 ani. Doamne, ce bine a fost.
Acum sa va lamuresc sa nu credeti ca am luat-o razna:).
Pe la 19 ani in Bacau era un radio VOX T , extensie a radioului cu acelasi nume din Iasi..si m-am gandit eu sa incerc sa imi pun vocea pe unde...si culmea, mi- reusit. Am fost in echipa VOX T  pentru 1 ani si ceva. A fost superb....emisiuni in noapte, chefuri in studio, discutii cu oamenii din Bacau care ne ascultau...a fost ceva gen Midnight caller....si a fost frumos.....aseara iar mi-am lasat vocea pe unde...la RADIO DEEA si a fost sublim....Radu a fost super si m-a antrenat, am avut emotii, emotii maricele...dar  m-am descurcat si a  fost bine. Mi-a placut! Am prezenat stiri, am dat dedicatii, am facut glumite...DOAMNE, CHIAR MI-A PLACUT!
 Daca vreti sa ma auziti, va astept diseara intre orele 22.00 si 01.00, intrati pe www.radiodeea.ro si ascultati live ( deocamdata emitem numai live)  si un add pe YM la id:  "radiodeea.partynight" si puteti sa dati dedicatii in realtime.
 Probabil , daca demonstrez ca merit, imi voi putea face si o emisiune proprie, dar deocamdata mai invat una, alta ca in 11 ani s-au mai schimbat unele chestii si decat sa pic radio cand imi bag eu nasul mai bine am rabdare.
 Iar ma lovesc de rabdare, incapatanata e rabdarea asta!

Niciun comentariu:

Când îți înveți lecția,

 SIMONA,  NU MAI ÎNCERCI SĂ FII OM CU CINE NU MERITĂ! NU MAI SPERI CA OAMENII SE SCHIMBĂ! NU TE AȘTEPȚI CA TOȚI SĂ GÂNDEASCĂ ASEMENI ȚIE! NU...