marți, 22 septembrie 2009

News! News! News!

Sa incepem cu Buna dimineata ca este ora 1.29 si asa e frumos. Multi dintre cunoscuti nu prea stiu ce mi s-a mai intamplat in ultimul timp si sigur ar dori sa stie, sa auda ca daca nu parca simt ca mor de curiozitate.

Buuun, sa incepem cu stirile:) parca as fi la radio si ma pregatesc...tusesc, dau o proba de microfon sa vad cum ma aud, imi scot inaltele:D si apoi bang incep sa torn.

De cca o luna am inceput sa colaborez cu Radio Deea si la o emisiune si pe partea de PR/Comunicare. Luni, Marti, Joi si Vineri de la orele 22.00 sunt prezenta acolo. Imi place ceea ce fac si in felul asta imi largesc si cercul de cunoscuti.

Nu mai sunt implicata in nici o relatie matrimoniala, ca sunt unii care ma intreaba si cu Silviu? cum mai merg lucrurile? Sunt singura si NU! NU SUNT IN CAUTARE. Nu e vremea acum.

Am fost la astrolog si am fost uimita si in acelasi timp placut surrpinsa de ceea ce se intampla in astrograma mea. Va spus asa, pe scurt, ca sunt o norocoasa si in viata anterioara am fost medic.

Cu sanatatea nu stau perfect dar am convingerea ca se va rezolva problema...trebuie! Sunt sigura ca asa va fi! Sunt optimista, nu?

Nu mai vreau sa ma gandesc la momentele urate si grele deoarece alea sunt neinsemnate, am multe motive de bucurie si multi oameni atat de dragi langa mine!

Mi-am tras o super pereche de nasi si mi-s mandra de ei! Sper sa gust si eu cu finul lor aceeasi fercire care o impartasesc ei. ( Il gasesc eu si pe fin, cum spuneam..nu acum..mai asteptam).

Mi-am luat doua flori superbe si uite asa am in familia de flori 6 copii frumosi. Vor mai fi doua, dar astept sa le schimb in casuta definitova.

Bijou si-a gasit alta stapana si chiar daca sunt seri cand inchid usa la balcon si am reflexul  sa ma uit sa nu il fi uitat pe balcon, mai gasesc cate o minge de a lui, mai las usa la baie deschisa..dar incet, incet o sa ma dezvat de astea.

Am descoperit ca sunt alergica la branduse, asa ca de acum o sa ma multumesc sa le privesc si nu o sa le mai rup.

Cam asta e pe scurt update-ul cu care va plictisesc azi, dar asta ca sa nu imi sariti in cap ca iar nu mai stiti ce e cu mine.

Niciun comentariu:

Cand simti ca nu mai poti

 Pana acum, cand am simtit ca nu mai pot, am luat de la prieteni cu imprumut, putere.  Gaseam in  piata prieteniei si putere, si zambete, si...