marți, 2 aprilie 2024

Regasire

Ne regăsim după 10 ani! Doamne, un deceniu, îți dai seama? Ce ai făcut tu în ultimii 10 ani? Mi-ai dus dorul? Eu am fost ocupată cu viața. Am mai scris, dar nu aici, în curtea ta. Nu știu de ce, nu am avut curaj să vin să îmi aștern gândurile la tine, așa cum am făcut ceva ani. O să încerc să mă destăinui ție, încet, pas cu pas, despre ce, cum și cât am trăit în ultimii 10 ani! Cum? Dacă e de un capitol în carte? Oh, dragule, e de o altă carte. Da, ar trebui să încep să scriu cartea aia, sau măcar să recitesc capitolele scrise într-o vară toridă, în Golful de la 2 Mai și în vârful patului, în cabana de la Bușteni, Să încep cu începutul..sau cu detaliile importante: 1. David face 10 ani în mai; 2. Eu am experimentat căsătoria și divorțul; 3. Am schimbat complet domeniul de activitate; 4. Am pierdut oameni, am câștigat oameni; 5. Am învățat mai multe despre dureri, vise neîmplinite, oameni, viață.

6. Am luat în serios pasiunea pentru Fotbal și antrenez, joc și sunt arbitru. 

Niciun comentariu:

Bunatatea, uneori pretul pe care il platesti pentru a suferi

   Teoretic aici era un draft unde incercam, prin metafore sa scriu cum faptul ca am fost buna si intelegatoare mi-a adus mai multa suferint...