duminică, 9 august 2009

Impuls....






Ar trebui sa dati cu pietre in mine ca nu am scris ieri..de fapt am scris.am publicat si apoi am scos...probbil ca peste cateva zile iar voi publica..sau nu...Ma mai gandesc!

Ieri a fost o zi de sambata oarecum normala....am dormit, mi-am alintat frumos florile..DAAAAA, am primit flori de la Mihai si Oana (un buchet superb de crini), de la Cleo un buchet de flori de camp si de la Cata nuferi albi. Sunt frumoase toate florile .....si le-am bibilit si aranjat asa, frumos.
Am facut curat prin casa...am mai dormit putin si apoi ....am avut musafiri....am stat, am barfit :) si apoi am iesit la biliard. Si sa stii Cata ca nu i-am vazut pe aia doi cum se uitau la mine, daca ma atentionai serios ca nu mai jucam...nici bine nici asa:)))). Dar joc bine, da? :D M-am scos! Macar la jocurile de noroc sa castig....
Dimineata...telefonul Dianei m-a trezit mai bine, nu era suficient ca m-a trezit Bijou cu urletele lui de la 8....S-a dat startul pentru plecarea la gratar.....Incep sa impachetez cele necesare, trece Luci ( pai nu? pai daaaaaaaa) si ma ia, mergem si luam de la Marius carnita buna: berbecut, porc, pui, mici....luam bere si "aperitiv" si apoi impreuna cu restul lumii plecam la gratar la Pustnicul. A trecut si ziua de azi....greut ce e drept dar am avut alaturi de mine oameni cu care m-am simtit bine, am jucat badminton, 3-1 ( jocul Taniei), table....plus rasete, plimbare la lac, desfrau in paradisul plusurilor....poze....si gata week-end-ul:)
Ma pregatesc sa plec la carti...sa vad daca am chef!
Multora dintre lucrurile pe care le fac nu le mai gasesc rostul si totusi continui… mi-e frica sa ma despart de ele, sa renunt pur si simplu, desi stiu foarte bine ca ma indrept catre nicaieri. De cate ori am incercat sa-mi pun ordine in viata, in ganduri, in sentimente sau in amintiri m-a inghitit haosul. Prezentul si trecutul se amesteca, regretele tarzii si neputintele actuale ma cuprind si imi dau o stare de furie si atunci ma apuc sa fac curatenie. E un impuls aproape inconstient al nevoii interioare de a face ordine, de a aseza toate lucrurile la locul lor, redandu-mi sentimentul de siguranta, ca si cum m-as pune la adapost de lumea exterioara aflata in permanenta miscare si dezordine.

Niciun comentariu:

Cand simti ca nu mai poti

 Pana acum, cand am simtit ca nu mai pot, am luat de la prieteni cu imprumut, putere.  Gaseam in  piata prieteniei si putere, si zambete, si...