vineri, 28 august 2009

cum e...


cand te lauzi ca ai multi prieteni...prieteni pe care te poti baza si realizezi ca....de fapt nu ai? Dupa cum stiti eu este bolnava si stau inchisa in casa...si nu am facut un secret din asta...din lista mea mare de prieteni, din agenda mea de telefon unde de la majoritatea am cate un mesaj primit cu " cat de fercit sunt ca te pot numi prietena mea" si alte " schimnonoseli" de acest gen....ghiciti voi dragii mei cati m-au cautat sa ma intrebe daca am nevoie de ceva, cati mi-au spus : sunt langa tine, te pot ajuta?....Nu ca as fi avut neaparat nevoie....dar la psihic tare bine mi-ar fi facut. Persoane care " te iubesc mai mult decat pe o sora", " niciodata nu voi uita ce ai facut pentru mine".....acum parca au intrat in pamant....si primesc mesaje de la persoane cu care daca m-am vazut de 3 ori: " Nu mai stiu nimic de tine, esti ok?", ma suna zilnic persoane care le cunosc de putina vreme si imi aduc cate ceva " ca nu puteam sa vin cu mana goala", ma asigura de sprijinul lor....
Sunt dezamagita de multi...nu le voi trece numele...nu merita nici macar efortul asta sa ma obosesc..dar il trec pe al celor care mi-au fost alaturi si imi sunt, in ordine alfabetica,da?
Multumiri si speranta ca nu v-am molipsit : Andrei & Dana, Alina, Catalin, Coman( ca sa fii printre primii), Cristina & Razvan, Dennis, Dna Doctor,Mihai & Oana ( parintii adoptivi), Gabi si cam atat...crunt nu? dintr-un numar de peste 45 d persoane de care ma consider apropiata..sa nu ii pun pe toti la calcul!!!!!

Niciun comentariu:

RIP Maria

 Prima dată, am vorbit cu Maria virtual, pe blogul meu. Incepuse să mă  urmărească, după ce, un prieten comun, i-a spus despre mine și că ur...