vineri, 7 august 2009

Fluturelui Frumos



Dumnezeu si-a mai chemat pe cineva la El....TATIANA STEPA vroia si El sa o asculte live, langa El....Sambata a avut ultimul concert...la Folk You....acum probabil ii spune lui Pittis cum a fost...cred ca in august este luna cand Dumnezeu isi cheama oamenii dragi...si Pittis tot in august ( 05.08.2007)....
Mi-e greu sa cred ca nu mai e, am aflat vestea de la Alina, si totusi imi este greu sa accept asta...aseara am ascultat "Numai noi"...si Ruga pentru parinti..ca si tata tot in august a plecat....
Da Alina, cred ca Dumnezeu isi face Rai.....Ai fost norocoasa, ai vazut-o sambata.....

Dumnezeu sa te odihneasca, Fluture Frumos!

Niciun comentariu:

Cand simti ca nu mai poti

 Pana acum, cand am simtit ca nu mai pot, am luat de la prieteni cu imprumut, putere.  Gaseam in  piata prieteniei si putere, si zambete, si...