miercuri, 26 august 2009

i hate....


Preiau si eu postul cu "nu imi place"...

  1. Nu imi place sa fiu bolnava si neputincioasa, sa ma rog de altii sa imi aduca una alta;
  2. Nu imi plac manelele;
  3. Nu imi plac oamenii care se drogheaza;
  4. Nu imi place sa stau singura, implicit sa dorm singura;
  5. Nu-mi place ca mai cred in oameni! Dar cu ei trebuie sa traim!
  6. Nu-mi plac antibitoicele;
  7. Nu-mi place mirosul de spital;
  8. Nu-mi plac mincinosii care se jura ca e adevarat!
  9. Nu-mi plac oamenii care jignesc;
  10. Nu-mi plac sucurile cu acid;
  11. Nu-mi place cand iau decizii si uneori revin asupra lor;
  12. Nu-mi place ca mai dau sanse oamenilor care m-au dezamgit;
  13. Nu-mi place sa se tipe la mine
  14. Nu-mi plac oamenii care uita de unde au plecat;
  15. Nu-mi place sa calc;
  16. Nu-mi place sa cos;
  17. Nu-mi place sa fiu mintita;
  18. Nu-mi place sa fiu luata de proasta!
  19. Nu-mi plac personele care isi rod unghiile;
  20. Nu-mi place analiza;
  21. Nu-mi plac durerile de masea/ implicit stomatologii;
  22. Nu-mi place incotro a luat-o lumea;
  23. Nu-mi place sa fiu lovita pe la spate;
  24. Nu-mi plac mironositele;
  25. Nu-mi place ca ca nu am casa mea;
  26. Nu-mi place sa mi se ceara sfatul doar pentru a mi se da sentimentul ca sunt importanta;
  27. Nu-mi plac miorlaitele;
  28. Nu-mi plac fetele care fac compromisuri;
  29. Nu-mi plac sobolanii;
  30. Nu-mi plac tantarii;
  31. Nu-mi plac barbatii care nu stiu sa ofere flori!
  32. Nu-mi place nesiguranta, chiar daca uneori nu avem ce face;
  33. Nu-mi plac promisiunile facute si neindeplinite;
  34. Nu-mi plac cretinele de mame care isi lovesc copii;
  35. Nu-mi place leucemia/alcoolul/cancerul;
  36. Nu-mi place rolul de amanta;
  37. Nu-mi place ca am incredere repede in oameni;
  38. Nu-mi plac oamenii invidiosi pe mine. Nu am nimic, credeti-ma!
  39. Nu-mi plac cei care se mint ca le este bine si accepta totul cum pica!
  40. Nu-mi place frigul;
  41. Nu-mi place sa am frigiderul murdar;
  42. Nu-mi plac adidasii murdari;
  43. Nu-mi plac lingusitorii;
  44. Nu-mi place ca nu imi pot ajuta mereu prietenii!
  45. Nu-mi plac inmormantarile;
  46. Nu-mi plac despartirile;
  47. Nu-mi plac dezamagirile;
  48. Nu-mi plac farfuriile de aperitiv micute si ingramadit totul pe ele;
  49. Nu-mi plac serpii;
  50. Nu-mi plac oamenii care vin la chefuri ca sa aiba ce barfi si stau pe scaune;
  51. Nu-mi place sa las oameni in trecut....;
  52. Nu-mi place zacusca facuta in comert;
  53. Nu-mi place ca ma gandesc la cei din jur si nu si la mine;
  54. Nu-mi place sa iau teapa;
  55. Nu-mi place ca am ajuns sa urasc iubirea;
  56. Nu-mi place ca nu imi mai doresc o familie;
  57. Nu-mi place ca nu mai sunt idealista;
  58. Nu-mi place ca nu i-am facut tatei un nepot;
  59. Nu-mi place ca nu mai am chef de viata!
  60. Nu-mi place sa fiu datoare, si uneori sunt!

to be continued....

Niciun comentariu:

Cand simti ca nu mai poti

 Pana acum, cand am simtit ca nu mai pot, am luat de la prieteni cu imprumut, putere.  Gaseam in  piata prieteniei si putere, si zambete, si...