vineri, 9 octombrie 2009

Ultimii 10 ani...

Ieri am avut, dupa mult timp, un moment in care am fost placut surprinsa: schimbul de la magistrala 1 Unirii spre magistrala 2 se face acum printr-un pasaj modern, frumos si iti da, chiar daca pentru cateva minute, impresia ca ne mutam..inaintam.... Asta voi face si eu, o mica schimbare pe aici putin mai tarziu si multe dorinte si sperante le voi pune cu liniuta....
 Incep sa fac pasi spre a-mi cunoaste adevaratul eu, ma uit in oglinda si incep sa ma cunosc mai bine.....Este ultima luna-am intrat oficial in ea- cand pot spune ca am 29  de ani...gata, inchei si capitolul cu 2 si trec la cel cu 3...mai inteleapta, cu mai multe perspective,  cu un deceniu pe care il las in spate alaturi de  pierderiimense, bucurii, dezamagiri, tristeti, iubiri, nunti anulate....In astia 10 ani am avut atat de multe evenimente.....Pierderea a doi bunici si a tatalui sunt lucrurile care ma dor cel mia mult....Primul a plecat bunicul...si m-a facut sa simt ce inseamna sa iti pierzi pe cineva drag, iubi, apreciat..el oarecum m-a pregatit pentru ceea ce cu 5 ani mai tarziu avea sa ma loveasca crunt. Moartea tatalui meu este lovitura de gratie a acestui deceniu...nu trebuia acum, la varsta asta...trebuia sa il mai am langa mine....Dupa aproximativ 2 ani a plecat si bunicuta mea..probabil ca nu a putut sa stea prea mult aici fara iubitul sot si dragul fiu....Acum sunt acolo toti 3....
 Am mai schimbat de altfel si locatia ...am venit la capitala crezand ca aici cainii sunt cu colacii in coada si oamenii oamenii; O sa radeti sau va veti enerva sau imi veti spune ca sunt nebuna dar am descoperit ura unor bucuresteni pentru cei din "provincie" si mai ales pentru moldoveni...raceala lor, infatuarea...nesimtirea si  rautatea. La mine in Moldova oamenii sunt calzi, sunt buni, primitori si cand intri la ei in casa nu stiu ce sa iti faca sa te simti bine fara nici un motiv ascuns.
 Tot in astia 10 ani am si iubit si pierdut iubiri, am si visat la rochia de mireasa si am si ferfelit o rochie...am ras, am fost fericita, am dansat de fericire, am plans de durere...dar sunt amitirile si trairile mele si ma bucur de tot si le stapanesc sanatoasa.
Uite cum un om la 30 de ani si face o analiza destul de amanuntita si considera ca in cei 30 de ani a adunat destula experienta cat altii poate nu au adunat intr-o viata intrega....
Am si calatorit foarte mult prin Europa si chiar si in Africa...am vazut locuri pline de istorie, locuri atat de frumoase ca te lasau fara respiratie...am ras, am invins multe rautati si am vazut cat pot fi oamenii de buni sau de rai, am legat prietenii pe care apoi le-am rupt si am suferit dupa ele, am legat prietenii care tin si acum si sunt fericita si bucuroasa.
 Daca o fi Dzeu sa imi dea sansa sa apuc inca un deceniu, sa ajung la 40 de ani, as vrea peste 10 ani sa scriu ca imi iubesc sotul ca la inceput, ca cei 2 copii (sau mai multi) sunt cei mai frumosi si cei mai cuminti, cu mama e cea mai cool bunica, ca bunicii de la Radomiresti sunt cei mai dulci strabunici...ca toate lucrurile au fost bune si ca eu sunt fericita pana in varful firului de par....Daca nu..veti fi voi, cei care ma iubiti si ma apreciati sincer si veti spune voi...." in perioada asta Simona ar fi facut 40 de ani"
 Om vedea si asteptam mana viiorului sa vedem ce ne spune si ce ne aranjeaza pentru viitor....

Niciun comentariu:

Când îți înveți lecția,

 SIMONA,  NU MAI ÎNCERCI SĂ FII OM CU CINE NU MERITĂ! NU MAI SPERI CA OAMENII SE SCHIMBĂ! NU TE AȘTEPȚI CA TOȚI SĂ GÂNDEASCĂ ASEMENI ȚIE! NU...