miercuri, 7 octombrie 2009

Dupa nesomn...

     Dupa o noapte de nepus geana pe geana, dupa o noapte cu lacrimi, zambete si diferite stari, o noapte in care parca ti-ai retrait viata  este atat de binevenita o zi cu soare si caldura.
    Mi-ar placea sa am timp sa iau ratustele si sa le duc in cada cu mine, sa ne jucam impreuna, sa facem baloane de sapun si sa le intreb pe ele " De ce?"...."Oare merit eu asta?"...."Ce am facut sa merit asta?'......
   Se spune ca noaptea este un sfetnic un...asa am spus mereu ...cand trebuia sa iau o decizie si cand trebuia sa fac ceva important noaptea aia ma foiam, nu puteam sa adorm...de la o noapte s-a prelungit la cateva saptamani.....azi noapte nu am putut dormi....am fumat pana am terminat tigarile...si nu as putea sa spun ca a fost o noapte pierduta in van! Chiar nu.......
    Dimineata am incercat sa trag concluziile dar nu prea mi-a iesit...nu am putut sa adun la un loc tot ce am gandit azi noapte,tot ce am scris, tot ce am citit.......Sper sa pot aduna intr-o zi si sa am si o sansa sa le pun aici...

Niciun comentariu:

Bunatatea, uneori pretul pe care il platesti pentru a suferi

   Teoretic aici era un draft unde incercam, prin metafore sa scriu cum faptul ca am fost buna si intelegatoare mi-a adus mai multa suferint...