duminică, 4 octombrie 2009

Magnetii mei


Este o pasiune descoperita de cca 3 ani si de care nu ma pot vindeca si nici nu vreau. Imi place peste tot pe unde merg sa imi iau si unele le-am mai si primit.
Si fiecare magnet are povestea lui, cand ma asez la cafea in bucatarie ma uit la ei si imi aduc aminte cate ceva frumos din fiecare concediu..o gluma, o intamplare hazlie...Unele imi aduc aminte de cei cae ii credeam prieteni...dar au ales ei sa nu imi mai fie, unele de prietenii legate.
Preferatul meu este cel din Stockholm; probabil si datorita faptului ca imi place foarte mult acel oras, tara, oamenii de acolo si am si avut momente superbe!
va atasez si o fotografie cu toti prietenii mei , magnetii si apoi fug in pat ca este frig, urat si ploua si as vrea sa dorm!

Niciun comentariu:

RIP Maria

 Prima dată, am vorbit cu Maria virtual, pe blogul meu. Incepuse să mă  urmărească, după ce, un prieten comun, i-a spus despre mine și că ur...