vineri, 16 octombrie 2009

Iar apare Luna Patrata


Da, prima data  a aparut vestea pe la Hot News  apoi a fost explicatia fenomenului de catre autoare in Jurnalul National . normal ca s-a facut si o cronica a acestei superbe aparitii si anume:  Aparitia Lunii Patrate  multi au aflat cat de frumos e cand apare ea pe cer. Si de atunci au tot fost aparitii ale Lunii Patrate prin toata Romania si multi oameni au devenit mai buni, au iubit mai puternic, au crezut mai cu multa putere in iubire.
 Acum iar apare la Bucuresti! Cat de bine se ingrijeste Alina de sufletele noastre! Eu sigur ma duc si acum nu mai am emisiune, nu mai am plecari la Bacau..acum o sa fiu acolo cu ochii, cu urechile, cu pantofii roz de bunadispozitie sa va dau si voua, cu desaga de dorinte...

 Va astept! De fapt Alina va astepata si eu vreau sa va vad!

Niciun comentariu:

Cand simti ca nu mai poti

 Pana acum, cand am simtit ca nu mai pot, am luat de la prieteni cu imprumut, putere.  Gaseam in  piata prieteniei si putere, si zambete, si...