luni, 5 octombrie 2009

Incurcaturi

Uite ca a trecut zi ziua de Duminica. A fost o zi atat de grea cum nu am mai avut de mult. De ce? Pentru ca am stat in casa si am crezut ca mor de singuratate si de cate lacrimi mi s-au oprit in gat.
 Azi a fost ceva oarecum mai bine, o intalnire mica alaturi de 2 prieteni, cu peripetii ce e drept si cu amuzament. "Ne vedem dupa ce termin intalnirea"
"Cum nu esti aici?" -Ea
"Pai femeie, am stabilit o ora? o locatie si nu sunt? ramasese sa vorbim la telefon!"- eu
"Bine, ne vedem la Mac`s, mie imi este foame!"- ea
"La ala de la Electroaparataj, da?" -eu
" Da mai, ala de langa tine" -ea
" Auzi? vrei ceva de la Mac`s?"- ea
" Nu manac de la MAc`s, ia-mi doar un Latte" -eu
" Auzi? dar unde esti?" ea
"mai am putin si ajung, unde sunteti?"- eu
"Paii langa ala de copii" -ea
"Femeie!!!! la ce Mac esti ? ca ala de aici nu are de copii" - eu
"Fata..cred ca sunt la ala de la Morarilor!" ea
" Te omor!!!!! Cum ai ajuns acolo?"- eu
"Nu stiu"- eu
Dar a fost frumos si abia asteptam weekndul din noiembrie cand o sa ne destrabalam la greu!

Niciun comentariu:

Cand simti ca nu mai poti

 Pana acum, cand am simtit ca nu mai pot, am luat de la prieteni cu imprumut, putere.  Gaseam in  piata prieteniei si putere, si zambete, si...