luni, 13 octombrie 2008

Zi de luni

Nu am nimic cu zilele de luni, dar uneori ma plictisesc rau de tot. Probabil ca si in acest weeknd am lenevit rau de tot...Somn, o mica plimbare prin Ikea...Nimic interesant si demn de notat aici! Doar ca am auzit de tragedia Laviniei Milosovici si chiar m-a intristat acest lucru...nu inteleg uneori anumite lucruri sau mintea mea creata nu le accepta. Dar nu mai stau sa le despic.. Dumnezeu sa o odihneasca pe fetita lui Milo...A mai urcat un ingeras acolo!

Incet incet se apropie iarna..si sper eu si zapada..atunci cu siguranta o sa scriu mai des..sau poate nu! Ma mut undeva la munte, langa o partie de ski si mai ajung in Bucuresti cand inmugureste corcodusul:))))

Niciun comentariu:

Cand simti ca nu mai poti

 Pana acum, cand am simtit ca nu mai pot, am luat de la prieteni cu imprumut, putere.  Gaseam in  piata prieteniei si putere, si zambete, si...