joi, 30 octombrie 2008

La multi ani!

Azi este ziua unchiului meu si a cuiva drag si special in sufletul meu. Va spun LA MULTI ANI! Si va doresc toata sanatatea din lume si sa dea Domnul ca tot ce visati sa devina realitate. O zi de nastere ar trebui sa fie frumoasa, asteptata dar asta doar atunci cand suntem copii si asteptam cu sufletul la gura cadourile... acum a devenit mai greu..iti dai seama ca timpul trece si nu in favoarea ta, iti dai seama ca sunt lucruri pe care sperai sa le faci, sa le ai pana la varsta asta si nu prea le ai...iti dai seama ca anumite persoane care obisnuiau sa iti spuna La multi ani nu o mai fac......
De ce este viata asta atat de complexa si de dificila? de ce uneori ni se pare ca ducem pe umeri toata greutatea globului si pana la urma nu ducem decat foarte putin , dar in conceptia noastra este atat de mult ca uneori am vrea sa lasam jos, sa tipam ca nu mai putem si apoi sa o luam iar de la capat.......
Va urez tuturor celor nascuti azi multa bucurie si fericire in suflet, sa va ganditi pana diseara ce doriti sa va aduca urmatorul an....sa rememorati clipele frumoase din acest an si sa le pastrati iar cele care nu sunt placute sa le incuiati undeva si sa aruncati cheia!

Niciun comentariu:

RIP Maria

 Prima dată, am vorbit cu Maria virtual, pe blogul meu. Incepuse să mă  urmărească, după ce, un prieten comun, i-a spus despre mine și că ur...