vineri, 24 octombrie 2008

Seara in familie

Aseara am fost la Corina si am ramas la ea. Mi-am revazut iar ingerasii, sotul :) . Cand am ajuns acasa Mircea bagase deja la cuptor carnita si cartofii iar Garga si David se jucau. I-am invatat sa faca barcute origami si amandoi au deprins foarte repede arta:) Corina a venit acasa pe la 8 jumatate, am mancat impreuna ca o familie mare si numeroasa....apoi Garga mai avea cateva lectii de facut ( de decupat un dragon ). Mi-a placut mult aseara, am jucat Piticot cu David si bineinteles ca numai el castiga;) , am ajutat-o pe Cata sa faca dragonul pe un carton mai puternic..Sunt atat de dulci copiii astia!!!!AAAaa nu v-am spus ca ultima data cand am fost la ei m-am jucat cu David cu Thomas....cine e Thomas? Cum cine? Un tren furios care scoate aburi si are un traseu pe care l-am construit din sine..avea si gara, si pod si tunel:) . O sa ma uit sa caut sine si sa ii mai cumpar lui David..( bine, bine recunosc ca mi-ar placea sa avem toata hurdughia aia de sine si sa am si eu trenuletul meu:)))) ar fi concurenta cu David )

Niciun comentariu:

Cand simti ca nu mai poti

 Pana acum, cand am simtit ca nu mai pot, am luat de la prieteni cu imprumut, putere.  Gaseam in  piata prieteniei si putere, si zambete, si...