miercuri, 15 octombrie 2008

Dor de duca

Azi dimineata m-am trezit cu un dor de duca....as pleca undeva departe pentru cateva zile bune..Mi-ar placea sa revad Port El Kantaoui...sa mai stau sa mai misun prin piata centrala, mi-ar placea sa revad Parisul, sa urc in turn si sa simt ca lumea imi este la picioare....Sau sa fiu iar in roata mare din Viena si sa vad luminitele orasului .....Probabil si o baie cu delfinii prin Kusadasi m-ar revigora..dar nu pot sa ma multumesc pentru azi decat cu statul la birou si sa visez!!!!
Incerc sa gandesc pozitiv..azi e miercuri..mai sunt 2 zile fara asta si vine week-end-ul....so nice!!! Mi-ar placea o evadare la munte si cred ca o sa fac in asa fel incat sa ajung pe acolo.

M-am apucat de o carte noua:) " Povestiri indiene" de Rudyard Kipling
Fac sinteza ei dupa ce o termin

Niciun comentariu:

Când îți înveți lecția,

 SIMONA,  NU MAI ÎNCERCI SĂ FII OM CU CINE NU MERITĂ! NU MAI SPERI CA OAMENII SE SCHIMBĂ! NU TE AȘTEPȚI CA TOȚI SĂ GÂNDEASCĂ ASEMENI ȚIE! NU...