miercuri, 2 aprilie 2008

NOI



el: oceanul meu de soare cu fluvii de lumina.
eudesertul meu de oaze, de fericire pline.
el mi-e friiiiiiiig.....
euintind bratele, te cuprind, caldura de la mine iti ofer!
elaccept cu bucurie, mai mult nici n-am sa cer...
euimi e deajuns un zambet si-un cuvant ca mierea...
ca sa imi ia de pe-a mea tampla tristetea si durerea
pe toate de-as putea
voioasa eu le iau
si fericire,soare
ingaduie-mi sa-ti dau
si lumea sa o lasam in spate
sa alergam departe
sa fim doar tu si eu!
elte port cu mine-n departare
prin multele taramuri de povesti
am sa te tin de mana si-am sa te-ntreb
ma mai iubesti?
eude te iubesc, tu vrei sa stii?
dar oare floarea, de soare e atrasa?
dar oare râul matca si-o iubeste?
raspunsul la-ntrebare....
te rog tu a-l pricepe
eltu poate fi-vei visatoare,
si n-ai sa spui nimic
dar in privirea-ti mare vad universul mic
eunici nu avem nevoie......
de mare univers
sa incapem doar noi..
si e deja imens
elnu o sa voi vreodata sa cred in universuri mici
caci fericirea mare nu se opreste-aici
si-n jurul nostru tese iarba
matasuri vii de roua
nu stiu ce-i nelumina...,
caci mi-esti o luna noua...
eusi-n noapte eu pe crestet
te mangai si te-alin
iar zorii diminetii
sa ma prefaca-n soare
ca pasii tai de ziua
in palme eu sa-i tin


Niciun comentariu:

Când îți înveți lecția,

 SIMONA,  NU MAI ÎNCERCI SĂ FII OM CU CINE NU MERITĂ! NU MAI SPERI CA OAMENII SE SCHIMBĂ! NU TE AȘTEPȚI CA TOȚI SĂ GÂNDEASCĂ ASEMENI ȚIE! NU...