duminică, 27 aprilie 2008

HRISTOS A INVIAT!

Sărbători fericite și liniștite alaturi de cei dragi vouă!
M-am trezit și eu în patul din copilărie, m-am spălat pe fata cu apa și ou roșu și m-am gândit să vă urez un Paste Fericit și tot ce vă doriți!

Bănuții i-am luat eu că m-am trezit mai tărziu decât toți din casa;) și am luat bănuții. Ion s-a trezit de la 8.30, hehehhe așa că banii au fost ai mei ..pusi de mama, pentru mine.. cea mai leneșă. Îmi aduc aminte, în copilărie, prelungeam trezirea cât mai mult că să iau bănuții. Tata, uneori, concura cu mine, doar că să mă facă pe mine să cred că i-am dobândit greu..având în vedere că eram singurul copil din casa:). Apoi urma partea a doua care includea traversatul străzii la bunica...și luam și de acolo bănuții..asta până pe la 11 ani că apoi s-a născut vara-mea Valentina și mi-a cam luat locul:))..nu mai eram cea mai mica dintre nepoate! Acum nu mai am la cine să traversez strada, tata nu mai este; am fost aseară..le-am aprins candela..le-am spus Hristos a Înviat!..mi-am imaginat că, acolo unde sunt, anul asta bunica le-a făcut cozonac, pasca, oua roșii..tata a furat din umplutura de cozonac și pasca....:( ce frumos ar fi să fie așa!!! Acum vă las, mă pregătesc să plec la bunicuță mea, asta daca reușesc să îl urnesc pe Ion din pat că vrea să mai doarmă:) acolo mă așteaptă varul meu și viitoarea mea verișoară..infingem un grătar și să vezi distracție:)) o să vă atașez poze daca sunteți cuminți! Vă pup

Niciun comentariu:

Când îți înveți lecția,

 SIMONA,  NU MAI ÎNCERCI SĂ FII OM CU CINE NU MERITĂ! NU MAI SPERI CA OAMENII SE SCHIMBĂ! NU TE AȘTEPȚI CA TOȚI SĂ GÂNDEASCĂ ASEMENI ȚIE! NU...