miercuri, 9 aprilie 2008

Jurnalul piciorului stang...



Aventurile pe piciorul meu au inceput..s-au dat deja autografe si mai am spatiu.

Doritorilor le spun ca mai este spatiu sufiecient!!!!!

Nu am somn..nu ma simt prea bine...ma cam doare piciorusul si spatele...dar o sa iau o pastila si o sa imi treaca!!!

Acum am realizat ca am prieteni adevarati! chiar am.! si e mare lucru asta,  sa iti dai seama ca iti sunt alaturi si la bine si la rau...Anca, Bogdan, Cristina, Dan, Dada, Geo, I., Monica, Otilia (i-am trecut in ordine alfabetica)

Offf vreau sa treaca timpul asta mai repede ca sa ma pot misca, dar in acelasi timp nu ca e asa de bine ca stau toata ziua de vorba cu sufletelul meu. si el ma lasa sa ma alint, chiar daca sunt copil mare..

Va pup

Niciun comentariu:

Bunatatea, uneori pretul pe care il platesti pentru a suferi

   Teoretic aici era un draft unde incercam, prin metafore sa scriu cum faptul ca am fost buna si intelegatoare mi-a adus mai multa suferint...