vineri, 29 ianuarie 2010

Voi invinge

Cand o sa iti pot spune Ramas bun nu doar in vis, in serile cand adorm cu gandul la tine, in noptile cand ma trezesc si imi aduc aminte noptile impreuna..care au fost atat de putine pentru mine...
O sa pot sa merg mai departe cand voi pune in cutie definitiv vara trecuta, fara sa o scot mereu si sa o admir, sa imi imaginez cum ar fi daca, dar poate ca..sigur nu ...sigur da?..oare eu am gresit? oare tu ai gresit? oare destinul s-a jucat cu noi si ne-a facut sa vedem totul atat de frumos..sau poate doar eu am vazut, tu simtind ca esti inca blonda de pe victoriei care nici cand m-ai cunoscut nu stiai ce vrei...
 As vrea sa nu te mai visez, as vrea sa nu mai recitesc mailuri, discutii...as vrea sa pot sa pass over si sa pot sa vad persoanele de langa mine....dar mereu apoi ma intreb...daca el e sufletul pereche?...
 Apoi ma amuz si imi spun ca nu ai cum sa fii tu...pentru ca tu nu stii sa iubesti, tu nu stii ce vrei, tu nu stii nimic...sau probabil acest joc il joci cu mine..crezand ca imi faci bine...

Curiozitatea probabil te va macina mereu..si pe mine ma macina rau de tot..dar ...din pacate nu voi afla multe raspunsuri niciodata...si sunt sigura  acum ca cea de-a  opta minune nu va fi nicioadata a mea....
It cant rain all the time....but can be dark all the time....:(

Niciun comentariu:

Hristos a Inviat!

   Lumina Invierii sa va deschida usa sufletului, casei, gandurilor si sa va aduca liniste, sanatate, impacare si iubire.  Sa va bucurati de...