luni, 18 ianuarie 2010

Dezamagiri

.....Niciodata nu mai vreau dezamagiri ca azi....niciodata nu mai vreau ca oamenii care ii cred cei mai importanti sa ma loveasca asa ca azi...si cand te gandesti ca altii....au ajutor neconditionat  din partea acestor persoane...eu nu am cerut..nu am strigat si am incercat sa ma descurc singura de cand sunt in Bucuresti pe picioarele mele, dar sunt momente cand vreau....un ajutor si il cer..vreau un sprijin si imi manifest nevoia..dar se pare ca pana la urma nu trebuie..mai degraba strainii sunt alaturi....e crunt cand nu te poti baza pe cei care ar trebui sa iti fie primii....
..Multumesc  voua, va stiti voi... si imi doresc din suflet sa nu va dezamagesc ever si cand veti avea si voi nevoie sa fiu la fel de prompta ca voi.

 Prietenii iti sunt acei care fara sa le spui ca te doare ceva iti intind o mana.....

Un comentariu:

Mariutze spunea...

Cateodata oamenii cei mai apropiati ne ranesc cel mai tare sau ne dezamagesc cel mai mult :( dar asta este viata, ne ridicam si mergem mai departe...

Eu sunt alaturi de tine, macar cu un zambet din inima ca sa-ti mai descreteasca fruntea.

Pupici

Bunatatea, uneori pretul pe care il platesti pentru a suferi

   Teoretic aici era un draft unde incercam, prin metafore sa scriu cum faptul ca am fost buna si intelegatoare mi-a adus mai multa suferint...