duminică, 17 ianuarie 2010

Si uite ca imi place....

Stiti probabil  majoritatea dintre voi ca nu imi place sa dorm singura:) Si chiar daca se mai intampla incerc sa il trag pe Lic in pat cu mine, delfinul meu imens, si trece mai usor noaptea.
 Ultimele zile am avut marele noroc si nu am dormit singura....si am avut brate in jurul meu:) ...
Ieri ajunsa acasa am anulat planurile de plecare spre meleagurile montane si dragi mie dar a fost o idee buna...parerea mea si pe dupa amiaza ..am iesit la mall dom`le:)
 Dar inainte de mall....am fost sa o vada pe "Grasana" un nene...Da..a venit vremea sa ii spunem si eu pa pa si sa ne pregatim de cea noua...
 Prima care ne-a plimbat peste tot si ne-a fost atat de apropiata de suflet am instrainat-o acum 4 ani...a fost greu....ca ne era dor de ea..mai dadea cate un telefon..mai intrebam ce face,,,o numisem "Buburuza" si ne era asa de draga....a plecat la un stapan nou si bun....si acum e in circulatie si mandra si frumoasa...apoi era un Cielo,...el nu a avut nume si nici nu ne-am atasat de el:)))) dupa el a venit Grasana....care dadea si cosmaruri:)) dar care 2 ani de zile ne-a plimbat pe unde am vrut..de Luni gata.....pleaca la alt nene care zilele aste devine si tata si se pare ca nasterea bebelului o sa le aduca aminte mereu cand au luat-o pe Grasanca....
 Acum ne pregatim..o sa vine Octavia:) care e suuuuuper dotata si care o sa ne duca la munte:) curand, curand:))
Bun..si ca sa inchei in aceeasi formula....nici nu am dormit singura, mi-am alintat si picioarele catarate pe spatele cuiva, si alintatul de dimineata cu mai dorm 5 minute...si gadilitul si muscatul si ascunsul dulciurilor:)))) deh....nu va duca gandul si mai departe ca nu e cazul:D ( carcotasilor le e dedicata ultima aluzie)

Niciun comentariu:

Cand simti ca nu mai poti

 Pana acum, cand am simtit ca nu mai pot, am luat de la prieteni cu imprumut, putere.  Gaseam in  piata prieteniei si putere, si zambete, si...