marți, 12 ianuarie 2010

Putin roz la mine pe strada

Da, gata scriu si aici ca deja sunteti multi cei care imi sar in cap.....Va cer indurare...ca dupa cum stiti mi-am schimbat domiciliul..si a trebuit in max 12 ore sa strang si sa compartimentez in cutii si saci lucrurile si amintirile in acelasi timp..momente placute, mai putin placute....lacrimile adunate in cutia sufletului si zambetele aferente....Le-am pus pe toate, le-am carat in spate in noul spatiu locativ..cu ele si prieteniile sudate in timp..si unele pierdute ..iar unele le-am lasat in spatiul ala, din sectorul 2....
 Mai stit voi si ca imi caut un loc de munca...si caut..si caut..si desfac si dezgrop cunostintele, relatiile..si ma lovesc de raspunsul: este criza, e greu....Sunt constienta ca asta e cruntul adevar si nu ma supar..stiu ca oamenii la care am apelat sunt oameni care m-ar fi ajutat..dar nu au cum..nu condamn si nu judec pe nimeni.....Dar uite ca azi mi-a picat norocul pe strada..am cunoscut pe cineva care total dezinteresat si fara nici o obligatie m-a ajuta sa imi fac Cv intr-un mare format....un Cv cu care cred ca m-as lauda si la nepoti cand o sa fiu garbovita si cu ochelarii pe nas....daca o sa am nepoti...:( si o familie a mea.....ciudata e viata asta....unii isi doresc enorm anumite lucruri si altii le au si nici macar nu stiu sa le aprecieze..dar asa e viata....
 Revenind..azi am iesit la o intalnire unde cu doua dellica pe masa am redactat un Cv, am povestit din experienta de munca si de viata, am vazut ca nu e lumea asta atat de ciudata cum credeam eu si mai sunt si oameni normali.....dar sunt..si azi am cunoscut o asemenea persoana.....si ca sa vedeti de ce spun eu ca sunt o invingatoare datorita mostenirii din partea familiei..da...are acelasi nume cu mine.
 Uite ca am scris putin azi...mai scriu maine..sau poimane:)

Niciun comentariu:

RIP Maria

 Prima dată, am vorbit cu Maria virtual, pe blogul meu. Incepuse să mă  urmărească, după ce, un prieten comun, i-a spus despre mine și că ur...