miercuri, 1 iulie 2009

Never say never!

De multe ori spunem ca nu vom face anumite lucruri....ca nimic nu te-ar putea face sa te razgandesti...ei bine...am invatat ca nu e chiar asa....sunt unele lucruri pe care le faci pentru ca asa vrei, pentru ca vin pur si simplu, pentru ca le faci din dragoste.....pentru ca le faci pentru el....si pentru ca esti convinsa pana in ultima celula din corpul tau ca merita!
Inca mai invat lucruri despre iubire, daruire, pretuire....si e atat de bine...si imi simt inima plina de aripioare.....
Stiu ca florile au nevoie de lumina pentru a creste, apa pentru a supravietuii si dragoste pentru a inflori.....eu am nevoie de tine pentru a te iubi, pentru a invata sa zambesc, pentru a fi eu.....pentru a fi fericita, pentru a fi un tot.....TE IUBESC!

Niciun comentariu:

RIP Maria

 Prima dată, am vorbit cu Maria virtual, pe blogul meu. Incepuse să mă  urmărească, după ce, un prieten comun, i-a spus despre mine și că ur...