duminică, 19 iulie 2009

Declaratie...

Eu, subsemnata....declar ca m-am saturat de ....mine...de sperante, vise, dorinte, promisiuni, iluzii....de loviturile primite...de lacrimi...de suferinta...de tot ce e malefic.....vreau liniste, vreu certitudini..vreau bucurii intregi, vreau oameni langa mine, vreau sa fiu sigura pe ce mi se spune....
Declar ca voi lupta cu mine sa nu ma mai afecteze nimic! Voi lua masuri sa fiu altfel, sa ma asemn turmei din care fac parte, ca sa fiu asa cum sunt oamenii in general...ca sa nu ma mai afecteze nimic...sa nu ma mai aduca in pragul dezamagirii nimic....
eu, SIMONA PASCU, nu mai vreau sa stiu de lacrimi, suferinta, durere, promisiuni incalcate.....
eu, SIMONA PASCU, trebuie sa ma schimb!
Mi-ai dat o viata plina de puncte negre..daca pentru a le avea in avantaj pe alea albe trebuie sa ma schimb, o sa o fac.....constienta fiind ca intr-o zi voi uita cine sunt.....voi pleca departe...si voi gusta puterea abtinerii de a reincerca aspiratiile civilizatiei....de a vedea oameni.....
Dintre toate animalele doar omul nu stie ca viata este data pentru a te bucura de ea....!

Niciun comentariu:

Când îți înveți lecția,

 SIMONA,  NU MAI ÎNCERCI SĂ FII OM CU CINE NU MERITĂ! NU MAI SPERI CA OAMENII SE SCHIMBĂ! NU TE AȘTEPȚI CA TOȚI SĂ GÂNDEASCĂ ASEMENI ȚIE! NU...