vineri, 31 iulie 2009

Acum.....ploua


..ploua...tuna....oamenii grabiti fug spre casele lor...sau spre casele altora...umbrele....zeci de umbrele se bucura...e seara lor sa defileze...umbrela mea e trista ca nu o scot..de ce sa o fac? iubesc ploaia...si ea ma iubeste pe mine.....in hol....iti simt parfumul tau....iar corpul parca-mi tremura inca....hai sa mergem in casa....sa ascultam ploaia....si aia de afara si aia din luna lui Marte....sa lasam gandurile sa fuga departe...nu, lasa.....de ce sa ne invelim?.....
Vin, vin langa tine....ascult vorbele-ti.....alung gandurile...nu le vreau cu noi in seara asta...poate maine....duminica....in zilele toride...dar in seara asta imi las capul usor pe pieptul tau...mana ta imi ravaseste parul.....suntem nebuni.....suntem nebunii care vor sa schimbe lumea....dar oare vom invinge lumea?.....putem spera..putem crede in victorie...nu ne opreste nimeni....
Parca incepe sa ploua mai puternic...daca ar ploua ar fi si sufletul meu in incercarea de a se prabusi pe o picatura de apa....incet, catre pamant,..calcat de nemilosii trecatori..
As vrea sa ma agat de tine si sa raman acolo pe veci, o farama din tine, o bucata din noi, sa zburam prin ploaie, doua stafii imbratisate, sa atingem lumina, sa mangaiem soarele, sa mirosim fericirea, sa muscam din iubire si sa murim impreuna.....ca doua picaturi de ploaie, ca doua picaturi de roua, ca doua lacrimi...ca doi fulgi de nea....
S-a lasat intunericul....e bine....du-ma in ploaie....sa nu mai privim....cum cade ploaia dincolo de fereastra asta aburita de noi...Acum...nu mai e timp de cuvinte....vreau sa alergam pe strazi...desculti...fara umbrele...sa ne tinem de mana......stttt!!!! asculta simfonia infinitelor picaturi ce isi gasesc sfarsitul in frunzele copacilor...sa dansam in ploaie...in parcuri..sa simtim fiecare radacina sub picioarele noastre goale cum danseaza cu noi...sa ma imbratisezi si sa ma saruti atunci cand ploaia ne biciueste trupurile si mai tare.....atunci cand tunetul ma sperie...sa strigam iubirea...fara ca nimeni sa auda!

Intorsi acasa....ascultam linistea de dupa ploaie...ma iei de mana....cealalta mana iti mangaie chipul...ti-l copie pentru a mia oara in memorie ....cine stie? ti-am spus ca mi-e teama de maine dimineata.... cand pleci sa nu iti uit chipul.....

Niciun comentariu:

Cand simti ca nu mai poti

 Pana acum, cand am simtit ca nu mai pot, am luat de la prieteni cu imprumut, putere.  Gaseam in  piata prieteniei si putere, si zambete, si...