luni, 24 noiembrie 2008

Prima ninsoare 2008

Sambata seara, undeva in jurul orei 18.30...undeva pe la Universitate:

- Tu vezi pe parbriz ? Ninge!

- Chiar? Da, ai dreptate.....Gandurile au inceput sa mi se plimbe..eram in lumea trecutului..cu aduceri aminte de primele ninsori din copilarie, bataile cu zapada, bulgareala mult placuta!



"Noapte fara anotimp,

ce-ai dori sa-ti dau in schimb

sa intorci vremea inapoi

si sa ninga pentru NOI?"

-Hmmm??....Un colind,sau un cantec de iarna.

Sambata seara am vazut prima ninsoare..Am realizat ca, in curand, va veni Craciunul, inainte de el Mos Nicolae....va fi si ziua mea...dar iar nu imi va placea....al 3-lea an cand nu e langa mine si vor fi toti de azi inainte....dar va fi acolo, langa sufletul meu si ma va privi de sus..sunt sigura de asta! Ii voi spune : " La multi ani, tati!" si ma va auzi. Am vorbit eu cu Doamne Doamne si mi-a spus ca va auzi!

-Noapte..poti sa imi indeplinesti si mie o dorinta? Stiu ca iti face placere sa iti amintesti de anii tineretii.....dar totusi...

- Offf...Simonici, scuzele mele...am uitat complet...stii doar ca sunt indragostita de decembrie..de zapada, de patinoare, de copii care devin mai cuminti si se gandesc ce sa ii scrie Mosului... Sa vad copii si tineri care fac ingerasi in zapada!

-Nu-i nimic Noapte..si eu stau si ma gandesc sa ii scriu lui Mos Craciun...deja m-a cuprins putin melancolia si aducerile aminte..de braduti impodobiti, de mersul la colindat, de mirosul cozonacului de la bunica din bucatarie...portocalele greu gasite ....Nu stiu..ce zici sa ii cer Mosului?

- Off! Simonici..ce ai vrea sa iti aduca mosul? Ai fost suficient de cuminte ca sa vina si la tine ?

- Da! Eu zic ca da, dar stii tu ca Mosul are carticica lui acolo si vede daca da ori ba!

- Atunci deschide lista, te las sa o faci! oficial!

- Multumesc Noapte...pai as vrea un dram de fericire, o bucatica de bucurie, o frantura de nebunie, ceva mai mult bun simt in juru-mi, as mai vrea un curcubeu al meu. Offf......as vrea un Craciun frumos....cu multa zapada, sa stau in casa, sa ascult colindatorii, sa o vad pe mama zambind...sa impodobesc bradutul cu globurile mele, de cand eram mica si cu instalatia cu Scufita Rosie, sa pun varful cu ingerasi primit in dar de la bunicii mei...

- Hei!..Alo???? Simonici..vorbim de ce vrei de la Mosul....hai, spune sincer ce vrei?

- E greu Noapte sa iti marturisesc....am un nod in gat cand ma gandesc la asta....stii ce vreau? o lume mai buna ...sa fac pe toti prietenii mei sa fie fericiti...da..stiu ....mosul imi aduce ce vreau pentru mine...Atunci sa fie 3 portocale, o acadea, o sticla de Pepsi...napolitane cu ciocolata Margareta, un joc de "Nu te supara , frate!" sau "Piticot" . Inchei aici listuta, primesc doar ce mi se cuvine, am fost cuminte, mosule, sa stii, si anul asta chiar m-am intrecut pe mine in cumintenie. Am tras multe linii in viata mea, am facut multe schimbari si am si zambit nitel, cu tot sufletul, am invatat ca prietenii iti sunt alaturi neconditionat si ca cei care nu o fac nu se numesc prieteni ci doar cunostinte, am luat aminte de la ceea ce s-a intamplat anul acesta si mi-am facut o listuta pentru anul viitor!

Si promit, draga Mosule, ca anul acesta voi pregati mai bine colindul cu Mos Craciun, voi invata unul nou si nu voi mai fura jucariile de sub bradul verisoarei mele!

Niciun comentariu:

Cand simti ca nu mai poti

 Pana acum, cand am simtit ca nu mai pot, am luat de la prieteni cu imprumut, putere.  Gaseam in  piata prieteniei si putere, si zambete, si...