vineri, 7 noiembrie 2008

multumiri

Mai sunt 10 minute ( 17.20 acum) pana cand mama mea, acum 29 d ani intra in sala de nasteri....Am ajuns destul de mare..am 29 de ani, o experienta de viata destul de vasta....Cu multe realizari, dezamagiri, bucurii.....
Stateam si ma gandeam de anul trecut, 07.11.2007 pana acum ce e schimbat in viata mea.....Un lucru trist s-a intamplat in ultimele zile din an....( decembrie) am pierdut-o pe bunicuta mea draga, a plecat la buni si la tati, in ianuarie mi-am schimbat jobul, in februarie mi-am revizuit relatia care o aveam la vreme respectiva de cativa  ani si am decis ca e momentul sa pun punct....in aprilie mi-am rupt piciorul...in mai, la sf. lunii, am plecat in concediu, in iunie s-a casatorit Monica si cu Mihai, am fost pe la mare si pe la munte, in iulie am sarbatorit-o pe Mihaela si pe Dennis, in august am fost si i-am facut tatalui meu parstas de 2 ani, in septembrie am fost deprimata....de-a lungul verii pierdusem o parte din oamenii care ii consideram prieteni ..si mi-au dovedit ca numai eu credeam asta, in octombrie am intrat intr-o noua echipa cu jobul unde sunt super fericita si super incantata!!!

Multumesc tuturor care fac parte din viata mea!!!! Va iubesc pe toti si fiecare din voi imi dati energie si putere sa fiu asa cum sunt. Iertati-ma atunci cand tip, cand urlu, cand rad cu gura pana la urechi, cand va faultez la fotbal, cand ...cand..cand!!!!!!


Inca o data La multi ani mie si La multi ani si nepoatei mele care este in aceeasi zi cu mine!!!!!

Niciun comentariu:

RIP Maria

 Prima dată, am vorbit cu Maria virtual, pe blogul meu. Incepuse să mă  urmărească, după ce, un prieten comun, i-a spus despre mine și că ur...