vineri, 21 noiembrie 2008

O zi cu zambet

Azi sunt fericită....Nu ştiu exact de ce dar de dimineaţă de cand am părăsit casa am fost numai un zambet. Se uita si lumea la mine mirata...zicand ca, probabil, sunt cu capul în nori!:)
In metrou am citit cartea Mihaelei, care ori de cate ori o citesc ma binedispune, ma face sa fiu optimista...ciudat ..ca nu e o carte tocmai vesela..dar cuprinsul pana la sfîrşit este demential. M-am oprit la Unirea sa îmi iau flori...vroiam sa simt parfum de flori in birou ca ieri i-am dat Donei sa imi ia florile de pe birou ca se scuturase si azi mi-am luat 3 buchete de flori ..le-am luat din mana floraresei si le-am dus la nas cu o o pofta nebuna, spuneai ca sunt un drogat care abia astepta sa isi ia doza ! Un tip de pe strada, uimit se uita la mine, cu un zambet placut, pe sub ochelarii de soare ii admiram trasaturile...oare chiar i-am oferit un zambet sincer? Mi-ar fi placut asta! Si imaginea era ciudata: o dementa cu castile pe urechi, ochelari de soare..cu un clestisor in varful capului, nu ca ar fi avut ce prinde, mirosea flori cu o pofta nebuna de viata! 
YEAHH HONEY!!! THATS ME!!!! I am the most important person for me!!!!Sunt fericita...veti intreba de ce? Nu stiu sa va spun..pentru ca traiesc, pentru ca sunt sanatoasa, pentru ca am un loc de munca placut, pentru ca am colegi super, pentru ca in viata mea sunt si au mai intrat oameni de calitate, pentru ca azi e vineri, pentru ca ieri a fost joi, pentru ca aseara am fost in parc....pe la 9 seara....era gol....cu luminitele lui, cu leaganele lui...atat de frumos si atat de placut..m-am dat in leagane, m-am plimbat pe la lac..atat de.....liniste!
Era un cuplu care venise cu o barcuta de aia pe telecomanda, Doamne cat mi-a mai placut sa ma uit la ei....se amuzau..erau asa de dulci.
Se apropie weekndul...duminica muncesc..dar eu continui sa fiu fericita, da?

Niciun comentariu:

Cand simti ca nu mai poti

 Pana acum, cand am simtit ca nu mai pot, am luat de la prieteni cu imprumut, putere.  Gaseam in  piata prieteniei si putere, si zambete, si...