marți, 18 noiembrie 2008

dimineata dementa

- Simona....incearca sa te trezesti!!!
- Mai dorm 5 minute.....te rog!!! Visam frumos! Termin de spus astea si incepe sa sune si ceasul pe care il amanasem de 4 ori : Dimineti de septembrie.... si mai greu imi venea sa parasesc patul....In cele din urma imi fac curaj...cobor incet dar alarma nu o opresc..dau drumul la PC....ma duc la baie....imi fac igiena de dimineata si apoi pe maxim il pun pe Brenciu.......Offf...alta noapte alba dar acum din cauza muncii..am avut de lucru acasa si pana nu am terminat nu m -am bagat la somn....Plec..mi-am uitat acasa tigarile, mi-am uitat acasa si stickul..dar in graba mea..cred ca puteam sa imi uit si capul..( vorba cuiva drag : "ala l-ai pierdut de saptamana trecuta!" )
Offf..as vrea sa va pot spune atat der multe...multe emotii ma cuprind..multe trairi..dar le tin inca pentru mine..probabil o sa revin cu vesti!

MIHAELAAAA!!!! PROMIT CA AZI SCRIU DESPRE " 19 ORE..."

Niciun comentariu:

RIP Maria

 Prima dată, am vorbit cu Maria virtual, pe blogul meu. Incepuse să mă  urmărească, după ce, un prieten comun, i-a spus despre mine și că ur...