luni, 12 martie 2012

Leapsa....ca la carte:)

Uite ca ma tin de cuvant si fac leapsa pe care am primit-o de la Daniel! II sunt dator cu ea, ca am mai spus ca fac una si nu am mai apucat:) Nu imi mai ajunge timpul, daca auziti pe cineava ca vinde timp..sa ma anuntati si pe mine!:)
1. Care este ultima carte pe care ati citit-o (sau pe care o cititi inca)

Ultima carte care am citit-o a fost "Climate" - Andre Maurois

2.
Una dintre ultimele carti citite, pe care o reco mandati?

Recomand cu mare drag "Kafka pe malul marii" - Haruki Murakami

3. Care este urmatoarea carte pe va ganditi s-o cititi?


Intentionez sa citesc "Cronica pasarii-arc" - Haruki Murakami

SI fug repede spre somn:) Va pup si o saptamana frumoasa!

3 comentarii:

elena spunea...

Sunt atatea carti frumoase, dar din pacate nu mai am timp de citit

Natural spunea...

hehehehe, trebuia sa folosesti si link-uri si sa o dai mai departe :)

SCHUMI spunea...

Da, promit ca duminica fac un LE si o sa aduc imbunatatiri:)

RIP Maria

 Prima dată, am vorbit cu Maria virtual, pe blogul meu. Incepuse să mă  urmărească, după ce, un prieten comun, i-a spus despre mine și că ur...