luni, 1 august 2011

Pulbere de nori cu ploaie

Azi a fost urat! si ploaia..si ziua...si sufletul meu...azi m-am simtit precum un nor car evrea sa picure dar e mereu alungat de vant ..peste munti..devine nor de zapada...cand sa ninga e alungat de vant la tropice ...vrea sa picure iar...caldura ii evapora picaturile inainte sa ajunga jos... Si totusi norul asta vrea si el sa fie util, norul asta vrea si el sa faca ceva bun...Asa si sufletul meu, asa si eu, asa si tu si probabil asa si prietenii nostri..

M-am gandit azi la un lucru trist...la cei care ii iubesc enorm dar nu mai sunt...Am fost la Biserica..si am vazut ca lista celor care au plecat de aici e mai mare...s-a inmultit...ma doare si imi lipsesc toti!...si iar a venit luna august...

As vrea sa pot privi totul altfel...dar am uitat cum e un zambet de fericire, de iubire, de copil alintat si iubita fericita...Si ce e mai rau si mai trist e ca nu stiu daca, atunci cand va fi nevoie, voi putea sa mi le amintesc!

Ce tristete m-a vizitat azi!

Niciun comentariu:

Cand simti ca nu mai poti

 Pana acum, cand am simtit ca nu mai pot, am luat de la prieteni cu imprumut, putere.  Gaseam in  piata prieteniei si putere, si zambete, si...