joi, 18 august 2011

Miros de vacanță

Da, da, da!! Se simte și la mine puțin miros de vacanță și parcă m-am inviorat și eu puțin cu gândul că mâine plec puțin de pe meleagurile irlandeze. Chiar dacă e pentru un week-end contează atât de mult!
Așadar mă voi imbrăca in haine de veselie și de vacanță și mâine dimineață voi decola frumos spre un loc frumos, lângă un prieten bun și o bere bună!

O să vă aduc povești, o să vă aduc poze, o să imi iau de acolo muuultă energie pentru zilele ce urmează și pentru puterea de a merge mai departe! Daaa, și am uitat să vă spun că la inceputul lunii septembrie o să plec iaaaar!!! Doar ca va fi pentru două săptămâni! Doamne, a venit vremea să mă relaxez!! Ah, și să îmi țineți pumnii că in noiembrie vreau să îmi ofer un week-end la Lisabona! Deh, am început să fac planuri!!!

2 comentarii:

Natural spunea...

Atentiune-atentiune! Datorita acestui articol, sambata 20 august orele 08:08 trecute fix, te regasesti printre protagonistii Blog and roll. Nu incercati sa furati startul ca e nasol :) (nu se exista pagina pana atunci :) Spor!

SCHUMI spunea...

Multuuuumesc frumos!!M-am uitat la trecute de 8 si mai bine!

RIP Maria

 Prima dată, am vorbit cu Maria virtual, pe blogul meu. Incepuse să mă  urmărească, după ce, un prieten comun, i-a spus despre mine și că ur...