joi, 25 august 2011

Cand totul se preface cenusa.....

Cand trecutului ii sta bine in cenusa nu e nevoie nici macar de urna! Cand incercarile zadarnice de a reincalzi o ciorba duc unde ne asteptam de ce sa ne jucam cu cuvintele mari si cu greutate? De ce in loc sa luptam pentru dreptul la fericire preferam sa mai luam un xanax si sa prelungim agonia? Doare trecutul, dor despartirile, plangem dupa ce tineam in brate dar macar facem un pas spre vindecare!
Mi-am propus sa merg pe autostrada, nu mai vreau drumuri pietruite!

Te uit pentru ca vreau si te ignor pentru ca am putere! Daca inca te mai iubesc sau nu este problema mea! Ecuatia a devenit simpla pentru ca am uitat matematica si pentru ca mi-am propus sa fac eu legile matematicii si sa o rezolv cum vreau eu!
Vreau sa invat sa ma bucur iar de diminetile razlete si de noptile mele linistite!
Te trec la esecuri si ridic fruntea!

Niciun comentariu:

Cand simti ca nu mai poti

 Pana acum, cand am simtit ca nu mai pot, am luat de la prieteni cu imprumut, putere.  Gaseam in  piata prieteniei si putere, si zambete, si...