vineri, 13 noiembrie 2009

Vineri, 13!

 Mereu auzeam ca marti are 3 ceasuri rele, ca vineri 13 e zi cu ghinion, ca  nu e bine sa faci aia ca aduce ghinion, ca daca iti taie calea o pisica ai ghinion, ca nu e bine sa stergi masa cu hartia, ca nu e bine si iar nu e bine....superstitiile astea ne ghideaza mai mult sau mai putin pe fiecare. Eu sunt si nu prea, dar recunosc ca in anumite momente chiar ii tarai si pe altii dupa mine sa procedeze cum scrie la "cartea"
 data din gura in gura intre generatii:)
De cate ori am vrut sa imi fie viata frumoasa, recunosc ca am ales calea cea mai usoara; viata radea de lacrimile mele, in neptutinta de a intelege daca am gresit si unde. Pe un drum batatorit viata nu e frumoasa, e de o banalitate oarecare si la indemana oricui. Nirvana nu e pentru toti, drumul e destul de greu, urcusul cu talpile sfasiate de maracini, lacrimile amestecate cu sange si sudoare fac omul frumos si viata ia forma chipului si asemanarea lui.
Cred ca viata ar fi si mai frumoasa uneori daca am lasa superstitiile undeva in spate, subconstientul sa nu ne influenteze si mai ales sa ne uitam la faptele si actiunile noastre, sa stim ca, in consecinta, asa cum ne asternem asa dormim. Uneori cand imi pun lenjeriile care imi plac ( cele cu delfini) ma simt foarte bine, am un tonus ridicat si dorm ca un ingeras in faldurile facute de ele, in mirosul de curatenie.....
Incepe week-endul si se preconizeaza un weeknd incarcat.. Cu anumite intalniri, anumite vizite si anumite impliniri de dorinte:)




Niciun comentariu:

Cand simti ca nu mai poti

 Pana acum, cand am simtit ca nu mai pot, am luat de la prieteni cu imprumut, putere.  Gaseam in  piata prieteniei si putere, si zambete, si...