vineri, 6 noiembrie 2009

Dor de duca!

Buuun...uite ca a venit si ziua cand bagajele sunt facute si ma pregatesc de plecare. Plec spre munte dar sufleteste plec spre o alta etapa din viata mea, plec spre alti ani mai frumosi, mai fericiti si in care voi avea multe impliniri. Voi fi cu voi, cei care imi sunteti aproape...plec cu sufletul multumit si totusi ingenunchiat din anumite motive dar astea o sa le las acasa, pe canapea. La munte nu am voie sa fiu trista, e petrecerea mea si voi fi cu prietenii mei....
Mi-ar fi placut sa mai fie si alte persoane, dar din pacate nu au cum sau nu mai au cum...Pacat!!! ....

Mereu ma gandesc cu drag la zilele de nastere ale altora. Ma gandesc ce sa le scriu pe felicitare ( Da, eu inca mai cumpar felicitari), ma gandesc ce sa iau, cum sa il/o fac sa fie fericit in acea mare zi..dar cand vine vorba de ziua mea de 3 ani parca nu mai am aceeasi fericire, aceeasi voiosie si ..si...si.....e greu. Dar sunt  constienta ca trecutul ramane in urma, ca am muuuuuulte lucruri frumoase care ma asteapta si o sa fie totul bine.
  Multi dintre ai mei si-au sarbatorit sau urmeaza sa isi sarbatoreas ca ziua de nastere, de nume...deci va fi un sfarsit de an plin de petreceri. Le spun La multi ani: Unchiul meu, Bogdan, Ady, Cristina, Marina, Mihaela, Ioana, Valentina, Catalina, Razvanelul ( nepotelu de pe vara). Stefi-nepotul meu, Cristi-varu`,Ramon, fata ei Bianca, Ana-vara-mea......Offffff Multi dom`le, multi:)

Niciun comentariu:

RIP Maria

 Prima dată, am vorbit cu Maria virtual, pe blogul meu. Incepuse să mă  urmărească, după ce, un prieten comun, i-a spus despre mine și că ur...