marți, 6 ianuarie 2009

LA MULTI ANI 2009!

    Stiu, stiu..nu am mai scris de mult timp dar nu am avut nici starea necesara si nici timp..si asta nu din cauza distractiilor cat din alte motive...

Va urez un 2009 plin de sanatate ( ca daca avem de asta, restul vin de la sine), realizari pe toate planurile si mai ales sa va dea Domnul numai liniste si pace in suflete si in casa.
Eu am trecut si in acest tot cu o veste trista si dureroasa....un deces :( plus ca pe 29 mai fusese unul!...Un inceput de an morbid..cu 2 inmormantari..cu un accident de masina..cu un verisor in spital, suspect de leucemie.....dar merg inainte, continui sa spun ca va fi bine si uneori mai schitez si un zambet pentru cei din jur.
Listuta cu impliniri de anul trecut..este micuta:...si nu e bifata in totalitate..pentru unele a fost nevoie amanarea pana in anul 2009.....Pentru anul 2009 am o listuta mai lunga..pe care sper sa o bifez in totalitate si mai ales sper sa imi gasesc si eu linistea ....

Mi-am pus o dorinta la 00.00 care sper sa se indeplineasca si mai ales imi doresc acest lucru!!!

Niciun comentariu:

Hristos a Inviat!

   Lumina Invierii sa va deschida usa sufletului, casei, gandurilor si sa va aduca liniste, sanatate, impacare si iubire.  Sa va bucurati de...