joi, 22 ianuarie 2009

LUNA PATRATA - ALINA MANOLE


Nu o sa scriu multe in seara asta, cu toate ca ideile imi vin..si vin...si vreau si eu o luna patrata sa ma intrebe lumea de unde am asa o luna, vreau si eu o cutie a Pandorei si sa ascult sirenele..dar fereastra sa fie deschisa..nu voi mai rupe nici o frunza...eu vreau sa iti fiu inger macar data.........si nici nu vreau sa fiu o mare ..desi sufletul mi-l simt o mare!!!!!!!

Multumesc Alina!!!!! A fost o seara superba, o seara care m-a facut sa iau o decizie, chiar daca te superi:) Iti voi fi o umbra de acum!!!! Multumesc ca m-ai oprit din graba mea, si m-ai tras de maneca sa mai vad si eu unele detalii...

Gata, scriu maine mai multe....... Fug sa ascult Manuscris de la Marea Moarta!

Niciun comentariu:

Hristos a Inviat!

   Lumina Invierii sa va deschida usa sufletului, casei, gandurilor si sa va aduca liniste, sanatate, impacare si iubire.  Sa va bucurati de...