vineri, 19 decembrie 2008

Craciunul se apropie, peste tot unde intorci capul vezi instalatii, ornamente de Craciun, razlet pe alocuri franturi de colinde....atat de mult imi place atmosfera asta. Ma gandesc cu placere la cei micuti care sunt atat de cuminti acum, si care se chinuie , acum , pe ultima suta de metrii sa ii scrie Mosului cat de cuminti au fost ei si cat de mult isi doresc ceea ce au scris in scrisoarea trimisa.
Ma si intristeaza...va fi un Craciun singuratic pentru mine, voi faca Craciunul doar eu cu mama...Nu stiu daca va veni Mos Craciun la mine...eu spun ca am fost cuminte dar.....stiu eu daca asta considera si mosul?
Mi-as dori sa imi aduca mosul multa liniste sufleteasca, sa imi aduca bucurii mici dar care sa le traiesc intens....Doresc celor dragi mie sa le deschida mosul usa cu un sac plin de toate cele care si le doresc, sa reverse in casa lor muuuuulta bucurie, intelegere, fericire, impliniri si realizari pe anul viitor!!!!
Mi-as dori foarte mult sa am zapada in acest an de Craciun, sa privesc cum ninge, sa il ascult pe Hrusca cum alinta colindele......o sa primesc si acasa colindatori... nu am mai facut asta de mult....as merge si eu sa colind..dar unde?.....ANUL ASTA NU IMI MAI DORESC SA PLANG DE CRACIUN!!!! Anul trecut o aveam pe bunicuta mea foarte bolnava.......iar trecerea in noul an a fost indoliata....imi doresc anul viitor sa pot zambi!!!! Imi doresc anul 2009 sa fie un an mai bun!!!!!!! Imi doresc anul viitor pe fata mea sa stea mai mult zambetul!

Anul asta multumesc ca au fost langa mine urmatoarelor persoane chiar daca unii nu mai sunt...din diverse motive:
1. Corina & Mircea
2. Anca si Bogdan
3. Cristina & Razvan
4. Mihaela
5. Ionut 1 si 2
6. Lore
7. Teo
8.Dennis
9. Otilia
10. Diana
si sper sa vina mosul la ele cu ce vor!!!!!

Niciun comentariu:

Hristos a Inviat!

   Lumina Invierii sa va deschida usa sufletului, casei, gandurilor si sa va aduca liniste, sanatate, impacare si iubire.  Sa va bucurati de...