sâmbătă, 6 decembrie 2008

La multi ani !

    Sunt cuvintele pe care le folosim cand vrem sa facem o urare de o zi de nastere, o zi onomastica sau la sfarsitul unui an. Azi a fost ziua mea de nume....NICULINA..nu e un nume care sa imi placa dar l-a ales tatal meu.....
Azi ar fi facut 61 de ani.....de 3 ani de zile nu ii mai pot spune LA MULTI ANI!!!si nici el mie..merg la biserica si ii aprind o lumanare si ii spun LA MULTI ANI! si sunt sigura ca acolo unde e ma aude! Am incercat azi sa nu plang....am reusit... chiar daca mi-a fost greu....am fost la patinoar......am facut tort....am papat.......si a trecut ziua!!!!!!

LA MULTI ANI TUTUROR CELOR CARE ISI SERBEAZA ZIUA DE NUME AZI SAU DE NASTERE!
LA MULTI ANI TATA!!!! SPER CA AI FACUT CHEF MARE ACOLO UNDE ESTI SI CA BUNICUL SI CU BUNICA TE-AU FELICITAT!!!! STIU CA MI-AI SPUS SI MIE LA MULTI ANI! MULTUMESC!

Niciun comentariu:

RIP Maria

 Prima dată, am vorbit cu Maria virtual, pe blogul meu. Incepuse să mă  urmărească, după ce, un prieten comun, i-a spus despre mine și că ur...