sâmbătă, 10 mai 2008

Viata si moarte!

Fotografie făcută, undeva, în Breaza...dar nu cred că asta contează....contează faptul că arată o antiteză pe care, poate, putini o văd! Arată cât de frumoasa poate fi viață ...chiar lângă moarte!
M-a uimit aceasta fotografie și m-a și întristat, în același timp, dar nu am putut să privesc altfel fotografia decât prin ochii unui optimist incurabil....da..pe lângă romantici incurabili exista și optimiști incurabili!
Privesc aceasta fotografie pozitiv..viață merge înainte chiar daca conștientizam sau nu!
Iubesc viață și atunci când cenușă mea vă fi undeva în aer..în natura, voi fi o optimista incurabila și voi trai prin porii copiilor mei, prin prisma celui care îl iubesc și îl voi iubi...prin viziunea lucrurilor care le-am făcut și le voi face în aceasta viață infima....așa cum spuneam și pe status..viață este perioada în care suntem prea ocupați să ne facem alte planuri!......viață....învinge moartea...noi oamenii putem învinge totul.....asta depinde de voință..depinde de noi..hai să visam..hai să avem ochii deschiși și să visam!!!

Niciun comentariu:

RIP Maria

 Prima dată, am vorbit cu Maria virtual, pe blogul meu. Incepuse să mă  urmărească, după ce, un prieten comun, i-a spus despre mine și că ur...