duminică, 14 iunie 2009

Aripi frante

Intr-o seara de vara calduroasa, cand apele curgeau desi aerul conditionat mergea la maxim, cand forfota orasului se linistea ea era singura, gandindu-se la el si la comportamentul lui, la primele zile din idila lor si la momentele frumoase petrecut cu el...ii daduse de inteles ca e matur, ca e hotarat dar in acelasi timp il simtea ca fuge de ceva si nu intelegea de ce.
Lua telefonul in mana si se gandi iar degetele incepura sa ii curga pe tastele telefonului..sa il sune, sa ii scrie? sa ils une? sa ii trimita une-mail? Ce a avansat si lumea asta..acum ai atatea mijloace de comunicare si totusi ea nu stie pe care sa il aleaga..
Incepuse sa scrie: " Iubitule, in ultimele zile m-ai facut sa revin in copilarie si pentru asta-ti multumesc! m-ai facut sa rad amintindu-mi de diverse jocuri ale dragostei ce-mi invaluiau frumoasa varsta de nu mai mult de 18 ani dar am revenit brusc la realitate cand mi-am dat seama ca nu mai sunt inconjurata de copii de varsta mea ,ci de persoane mature care intemeiaza familii, aduc pe lume copii si inteleg sensul vietii mai frumos in 3 decat de unul singur; asadar, am crescut, in timp mi-am dat seama ce as vrea, iar acum mi-am constientizat menirea si stiu clar ce-mi lipseste in viata, o familie. Nu mai vreau si nu mai pot sa trec cu vederea varsta si sunt tot mai obosita sa dau curs intalnirilor nevinovate soldate cu esec sau si mai rau sa dau curs flirturilor de weekend. Ca o concluzie a gandurilor mele, te voi ruga si pe tine sa cugeti la ceea ce-ti lipseste tie cu adevarat in viata si sa-mi raspunzi adecvat. Daca nu putem fi pe aceeasi lungime de unda iar discutiile ipotetice din primele zile au fost doar un sah cu sufletul meu,atunci sah mat!!!!"..a apasat sent si si-a asezat capul pe perna...nu se asteapta la raspuns, nu crede ca va primi un raspuns! Ar avea pretentii mari sa creada ca el stie ce vrea.

Dimineata a plecat la munca si viata ei a capatat o alta valoare: stia ca daca vrea ceva in viata trebuie sa fie hotarata, sa lupte pentru ce vrea, sa spuna ce vrea si mai ales sa fie sigura ca isi doreste ceea ce cauta!

LE: raspunsul a venit.

Niciun comentariu:

Cand simti ca nu mai poti

 Pana acum, cand am simtit ca nu mai pot, am luat de la prieteni cu imprumut, putere.  Gaseam in  piata prieteniei si putere, si zambete, si...