joi, 14 octombrie 2010

TU


Te vad...te simt si stiu ca existi....stai inca ascuns si te pregatesti sa apari.

Te vad pe aleile din parc cand ma plimb si matur frunzele cu picioarele, te vad cand ridic privirea spre cer sa privesc un norulet mai ratacit, te simt seara cand ma arunc in bratele somnului; esti acolo si imi spui noapte buna.

Iti stiu chipul, iti stiu obiceiurile, stiu ca nu iti place sa fii dadacit dar iti place sa fii alintat, nu iti place sa pui capacul la pasta de dinti dar adori cand te cert si iti spun ca data viitoare ma supar; Iti place ca vorbesc mult si fara oprire, iti place cand ma alint ca un copil cand vad ceva in supermarket si dau din picioare ca un copil razgaiat...nu iti place cand sunt trista si ma gandesc la neputinta mea de a schimba lumea, nu iti place ca uneori desi am nevoie de ajutorul unui barbat il refuz - dar fac asta pentru ca am fost obisnuita atat de mult timp sa o fac ....

Oriunde m-as duce ma vei urma si ma vei gasi tu pe mine sau eu pe tine; nu stiu cat va trece pana cand te voi intalni si pana cand privirile noastre vor fi prinse in inchisoarea iubirii vesnice dar eu ma pregatesc cu mare drag de aceasta pedeapsa pe viata. Iti simt zambetul in ceafa cand imi intind oasele obosite de ani, cand imi odihnesc ochii obositi de clisee cotidiene....

Cand sunt pe strada stiu ca ma protejezi si ma tii de mana, imi strangi pumnul in palma ta hotarata ca sa nu imi fie frig, imi alini dorul de acasa si ma imbarbatezi si imi spui ca va fi bine....te bucuri alaturi de mine cand imi marturisesc afectiunea fata de prieteni si ma dojenesti cand ma supar pe cineva;

Sa stii ca te astept, stau cuminte pe banca vietii si astept zilele iubirii, mai alerg pe poteca sperantei si ma mai opresc la cate o magnolie a fericirii sa o miros....asa trece timpul mai repede!

Niciun comentariu:

RIP Maria

 Prima dată, am vorbit cu Maria virtual, pe blogul meu. Incepuse să mă  urmărească, după ce, un prieten comun, i-a spus despre mine și că ur...