joi, 1 iulie 2010

Frisoane

Nu am mai scris de ceva vreme dar in week-end am fost la Bucuresti...am stat si duminica am luat iar tara la colindat....In schimb nu ma simt bine..sunt racita, am frisoane si gatul parca este plin cu mii de ace cu gamalie care parca au facut un pact sa ma chinuie pe mine. Mai am si durerile de masele..sper cat mai curand sa termin si cu dantura asta ca tare mare chin e si urasc!!!!
 Asadar ...din nou pe drum..se spunea in vremuri apuse: " Calatorului ii sade bine cu drumul"..ei...asa poate o fi..uite ca eu calatoresc...Saptamana viitoare voi ramane in Bucuresti..dar nu pentru mult timp! Va fi ceva de cateva zile.....
M-am saturat de ploaie....parca nu se mai opreste...si ploua..si ploua...si iarasi ploua...iar la tv cand ma uit si vad ce se intampla.....ma cuprind fiori cand vad oameni desnadajduiti care isi lasa practic viata in spate...Bunicul meu spunea ca in fata focului si a apei esti neputincios...si mare dreptate avea...Mi-as dori sa am o putere supraomeneasca si sa ii pot ajuta pe oamenii astia..sa reusesc sa dau din bagheta mea si sa reasez lucrurile la loc...sunt sigura ca chiar daca li se vor da case noi ( cam greu de crezut..guvernul nu se gandeste la asa ceva) tot nu vor fi la fel ca ceea ce ei au muncit o viata intreaga.....isi lasa in spate sudoarea fruntii....curtea in care si-au vazut copii facand primii pasi....vaca lor care le dadea nu stiu cati litri de lapte....Azorel care i-a scapat de nu stiu ce hot.....Ma intreb de ce li se intampla oamenilor batrani asa ceva? De ce tot ei platesc? .......Sper sa aveti putere sa mergeti mai departe.....

Am mai plamadit ceva...sa imi spuneti de va place!
Linistea

Stiam ca vei veni...
Doar ceasul de sosire nu-l stiam.
Stateam si te pandeam
Din umbra greului oftat..
Si te-asteptam!
Stiam ca trebuie sa vii!
Si n-ai venit!

Pe masa -ntinsa se gaseau
Dorinte, ganduri, amintiri
Pe care eu
De ani le adunam
SI le stergeam
In fiecare zi
Stiam ca trebuie sa vii!
Si n-ai venit!

Zeci de-anotimpuri
Ne-au lasat in urma.
Copacul din gradina
S-a uscat…
Dar eu am stat
Si praful de pe gene mi l-am dat!
Stiam ca trebuie sa vii!
Si n-ai venit!

Tresar! In picurii de ploaie
Ce geamul mi-l alinta
Si-n linistea tacuta
Un scartait se-aude
Intrezaresc ceva
Ce seamana a tine!
Si ai venit!
Stiam ca trebuie sa vii!

29.06.2010

Niciun comentariu:

RIP Maria

 Prima dată, am vorbit cu Maria virtual, pe blogul meu. Incepuse să mă  urmărească, după ce, un prieten comun, i-a spus despre mine și că ur...