joi, 29 iulie 2010

Ei, cine se supara?

Imi plac oamenii astia care dau copy-paste de pe o agentie de stiri pe blogul lor si incep uite asa sa isi promoveze blogul. Si vezi tu bine, Doamne, ei sunt cineva! Daca ii intrebi cate ceva imediat iau un aer de superioritate si te face sa crezi ca esti atat de prost ca nu stii, Ei, uite ca la mine nu a mers..il intreb pe un "jurnalist" asa, peste zi, despre o stire pe care o preluase, stiam sigur ca nu e veridica  ,si el imi raspunde: stii ce greu este sa primesti stiri? sa le asezi intr-o forma lizibila ( lizibila???? la redactat pe calculator?). Si ii spun: bine, bine! E greu, e grav, e o intreaga aventura, e vai de tine dar tu de unde iti iei stirile? aaaa...pai ma uit si eu pe Mediafax, pe Hotnews..si ce mai gasesc. Pai bine, dar stii ca trebuie citata sursa? Dar de ce? oricum nu fac nici un rau! Pai nu faci rau..dar atunci daca tu scrii despre mine ca sunt pe catedrala din Timisoara si ca urlu ca nebuna: "Domnule, incearca sa scrii tu o stire" , dar astea le preiei de la mediafax si tu nu citezi sursa, mie daca imi e drag de tine vin si te iau pe tine de gat de unde ai stirea? care sunt cele 3 surse confirmate si mai ales m-ai sunat si pe mine sa iti confirm???
 Eh..lasa ca ma fac eu reporter, jurnalist, crainic tv..si mai vad eu ca imi pun in listuta!

Niciun comentariu:

RIP Maria

 Prima dată, am vorbit cu Maria virtual, pe blogul meu. Incepuse să mă  urmărească, după ce, un prieten comun, i-a spus despre mine și că ur...