joi, 4 martie 2010

SUNT PREGATITA

Da!
Gata cu invatatul, gata cu exercitiul! Azi ma prezint in fata comisiei sa arat ca pot, ca merit si ca eu sunt cea mai buna! Emotii am, este normal sa ai emotii, dar stiu si ca sunt pregatita, am invatat, nu mi-am facut copiute si nici nu o sa ocolesc raspunsurile care nu imi plac. O sa fiu calma, atenta, si nu zapacita asa cum sunt cei dragi obinuiti, si o sa arat ce merit!
 Azi, Eleva Simona Pascu isi lasa hainele de morocanoasa acasa si se duce sa intampine noutatile de la ea din viata!
 Dupa examen o sa mi se spuna: Stai jos, nota 10!

Sa imi tineti si voi pumnii, sa va concentrati sa va simt pe toti acolo in camera sis a va aud: HAI, POTI, AVEM INCREDERE IN TINE!

Niciun comentariu:

Cand simti ca nu mai poti

 Pana acum, cand am simtit ca nu mai pot, am luat de la prieteni cu imprumut, putere.  Gaseam in  piata prieteniei si putere, si zambete, si...